De zakenwereld verandert snel

Er komen steeds meer bedrijven bij en die zorgen voor meer concurrentie. Vandaag de dag hebben uw klanten een arsenaal aan informatie ter beschikking en handelen ze kostenbewuster.

Om competitief te blijven moet uw bedrijf steeds innoveren, anders loopt u het risico om achter de feiten aan te lopen.

Het ondernemingslandschap heeft bedrijven nodig die flexibiliteit hoog in het vaandel dragen. Daarom heeft u de technologie nodig die u deze flexibiliteit biedt: een technologie die steeds meegaat met de noden van uw bedrijf, zodat u nooit in een hoek geduwd wordt omdat u niet innovatief genoeg bent. 

Communicatiesystemen moeten vandaag flexibel zijn.

In het verleden deden bedrijven vaak enorme investeringen om over een professioneel telefoniesysteem te beschikken, om dan na verloop van tijd te constateren dat het niet meer voldoet aan de actuele noden. 

Extra toestellen kunnen bijvoorbeeld niet meer gekoppeld worden aan het systeem of de toestellen zijn niet meer beschikbaar voor de PBX en de volledige PBX-omgeving moet worden vervangen. 

De onderhoudskosten lopen hoog op doordat deze systemen niet gebruiksvriendelijk zijn: zelf eenvoudige aanpassingen in het systeem aanbrengen en het beheer ervan vanop afstand zijn onmogelijk, waardoor steeds een beroep moet worden gedaan op een externe technicus..

De juiste strategie en oplossing.

Met de juiste strategie en de best passende oplossing, of het nu gaat om een basisoplossing (zoals onze Smart PBX), een geavanceerde oplossing (zoals onze Ingenious PBX) of ons ultiem samenwerkingssysteem (Skype for business), zal u steeds beschikken over het juiste en meest klantgerichte systeem, met de flexibiliteit om dat altijd aan te passen. Hebt u juist geïnvesteerd in een traditioneel systeem en wilt u toch genieten van een aantal voordelen van VoIP, dan zijn de hybride VoIP en SIP Trunk Premium al een goede start om mee te zijn met de steeds sneller groeiende competitieve markt.

Intellinets zakelijke VoIP-oplossingen kan u zeer snel in gebruik nemen en door de ruime keuze hebt u steeds een systeem dat bij uw huidige noden past. Veranderen uw noden? Aangezien onze VoIP-oplossingen steeds vanuit onze cloudomgeving worden aangeboden, hebt u te allen tijde de flexibiliteit om te veranderen van systeem en kan u steeds upgraden en downgraden, afhankelijk van het aantal gebruikers of gelijktijdige gesprekken die u vandaag hebt. Zo betaalt u niet voor een systeem waar 100 gebruikers op kunnen, terwijl u er maar 10 hebt.

Met onderstaande 3 voordelen tonen wij u hoe de communicatieoplossingen van Intellinet u kunnen helpen om flexibeler en productiever te werken. We bespreken waarom we resoluut hebben gekozen om alles vanuit de cloud aan te bieden en behandelen de voornaamste features van onze cloudtelefooncentrales, zoals de mobile integratiemogelijkheden, presence, en samenwerkingstools zoals voice en videoconferentie. Verder bespreken we hoe we ervoor kunnen zorgen dat u steeds bereikbaar bent voor uw klanten.

1. Met internettelefonie en de cloudtelefooncentrales van Intellinet heeft u de flexibiliteit en zekerheid die u nodig heeft.

De toename in het gebruik nemen van Cloud telefooncentrales is er niet zomaar gekomen. De voordelen zijn enorm. U koppelt telefonie los van één locatie. Een ondernemer en zijn medewerkers werken niet meer vanuit 1 vaste locatie. Ze werken van thuis uit, op de weg, op vakantie en op kantoor. Maar als de telefooncentrale slechts op 1 vestiging staat, dan kan u de vaste telefonie ook alleen maar gebruiken vanuit 1 vestiging en krijgt u minder waar voor uw geld. Vaste telefonie moet u overal kunnen gebruiken. Aangezien internet overal aanwezig is en uw telefooncentrale in de cloud staat, kan u steeds de telefooncentrale gebruiken om juist te communiceren met de partners met wie u samenwerkt.

Onderhoud is niet nodig. Aangezien onze telefooncentrales in de cloud staan en wij zelf instaan voor het onderhoud van onze data-infrastructuur, heeft u geen nood aan een onderhoudscontract. Wij zorgen er iedere dag voor dat onze systemen blijven draaien op de nieuwste servers, dat de servers ontdubbeld zijn en dat bij een hardware probleem de rest van ons serverpark wordt overgenomen. We gebruiken datacenters in verschillende landen. Zelfs bij een natuurramp blijft uw telefooncentrale draaien.

Telefonie kosten zijn voorspelbaar en worden maandelijks gefactureerd. U betaalt een vast maandelijks bedrag per SIP trunk en per gebruiker zonder dat u moet bijbetalen als er meer functies bijkomen op de telefooncentrale.

Oplossingen gericht op Flexibele werkopties

Vandaag de dag zien we de opkomst van het nieuwe werken, ook wel HNW genaamd. Uit onderzoek blijkt dat sinds 2005 het aantal medewerkers dat een flexibele werkoptie gekregen heeft, gegroeid is met 80%. Flexibele werkopties bieden u vele voordelen. Kosten besparen: Wanneer er minder medewerkers op kantoor zijn, dalen de kosten om het kantoor te gebruiken. Werkgevers kunnen gemakkelijk 1000€ besparen als hun medewerkers halftijds buiten het kantoor werken

Rampen voorkomen: Wanneer werkgevers besluiten om hun medewerkers buiten het kantoor te laten werken, zal het bedrijf rendabeler worden. Wanneer er elektriciteitspannes, internethaperingen of gerelateerde problemen zijn, komt het bedrijf tot stilstand. Als medewerkers buiten het kantoor werken, kunnen ze nog steeds met elkaar en met klanten communiceren en verder werken zonder dat het bedrijf er te veel onder lijdt.

Verhoging van de productiviteit: Sommige jobs laten het niet toe om buiten het kantoor te werken, maar flexibele werkopties verhogen de productiviteit van verschillende medewerkers. Het klopt dat een arbeider geen auto kan monteren in zijn living, maar marketeers, consultants, softwaredeveloppers, managers, ingenieurs, verkopers, call-agents en vele andere jobs genieten van de voordelen van de flexibiliteit en de vrijheid om buiten het kantoor te kunnen werken. Rapporten tonen aan dat medewerkers die buiten het kantoor kunnen werken, langer en meer gefocust werken.

Aanwerving van talenten: De mogelijkheid om buiten het kantoor te werken is een zeer attractief voordeel voor een potentiële medewerker. Dit voordeel aanbieden aan medewerkers verhoogt de kans voor een werkgever indien de werknemer ook kan kiezen voor een concurrent.

Meer gemotiveerde medewerkers: Medewerkers met flexibele werkopties zijn tevredener over hun job en blijven daardoor langer in het bedrijf dan bij bedrijven die geen flexibele werkopties aanbieden.

2. Intellinet gebruikt tools die ervoor zorgen dat medewerkers en klanten, steeds met elkaar in contact kunnen zijn.

Web base Interface: alle cloudtelefooncentrales zijn vanop afstand bereikbaar, waardoor u steeds de centrale kan beheren. 

Mobiele integratie: al onze cloudtelefooncentrales hebben een app die je kan downloaden op een smartphone. Deze soft phone-app zorgt ervoor dat u van uw smartphone een vast toestel maakt dat aangesloten is op uw telefooncentrale, maar dan eentje dat u overal kan gebruiken. 

Presence: medewerkers die buiten het kantoor werken, kunnen laten zien aan de collega's wat ze aan het doen zijn. Zo kan u met de Smart en Ingenious PBX zien wie er aan het bellen is op kantoor en buiten het kantoor. Met Skype for business gaan we nog een stap verder: u kan zelf aangeven wat u aan het doen bent en past uw status automatisch aan door te kijken in uw agenda. 

Bring your own device: medewerkers kunnen smartphones gebruiken die ze al hebben. Daardoor bespaart u op hardware en biedt u meer flexibiliteit aan uw medewerkers. 

Chat: instant messaging is mogelijk op iedere cloudtelefooncentrale 

Find me follow me: stuurt oproepen door naar meerdere toestellen, nummers en gsm’s, zodat u steeds beschikbaar bent. 

Conferencing: doe video en conferenc calls waar en met welk toestel dat u ook wenst. 

3. Internet de basis van iedere communicatie

Internet is de manier waarop en waarmee we nog meer gaan communiceren. We zien voortdurend een strijd om technologie over het internet te laten lopen. Steeds meer toepassingen worden over het internet aangestuurd, zoals alarm, bankterminals, mail, CRM, social media, websites ...Daarom noemt men het internet soms het internet of things, omdat alles over het internet loopt.

Internet biedt voor u een massa aan voordelen. De belangrijkste zijn:

Convergentie tussen verschillende systemen: Aangezien internet werkt met datapakketten en deze pakketten voor alle systemen over het internet verstaanbaar gemaakt kunnen worden, zijn integraties mogelijk met verschillende systemen. Zo kan u uw CRM-systeem koppelen aan onze Ingenious PBX om op die manier vanuit uw CRM naar klanten en medewerkers te bellen. Ook kan u website-integraties doen, waardoor klanten op uw website met u kunnen chatten en bellen. Internet op iedere toestel:
Als u kijkt naar de traditionele opbouw van een bedrijfsnetwerk, merkt u dat er meerdere technologieën gebruikt worden. Meestal is er een LAN-netwerk, telefoniebekabeling en gsm. Aangezien deze 3 samen duur zijn qua installatie en onderhoud, is het beter om alle communicatie over 1 netwerk te sturen, namelijk uw internetomgeving. Dit zorgt voor een lagere onderhoudskost en een lagere kost voor opzet.

Als u als onderneming op zoek bent naar communicatie oplossingen die via het internet verlopen, die u de tools bieden om steeds met elkaar in contact te kunnen zijn, de flexibilitiet en zekerheid bieden die u nodig hebt. Dan bent u naar de juiste partij aan het kijken? Intellinet kan u helpen in het doen groeien van uw zaak door bovenstaande voordelen aan te bieden.

Meer weten over onze
diensten?

Onze verkoopsmedewerkers staan klaar om u geheel vrijblijvend al uw vragen te beantwoorden en samen te zoeken naar een oplossing op maat van uw behoeften.

Klantenservice

Wat kunnen we voor u doen?

+32 3 535 35 35

Maandag - Vrijdag, 8.00 - 18.00

Stuur een e-mail

Reactie binnen 24 uur

Skype gesprek

Maandag - Vrijdag, 8.00 - 18.00